Websites worden langzaam geladen
Afhankelijk van hun specificaties, kunnen sommige websites met veel afbeeldingen mogelijk niet goed worden weergegeven door de browser. Je kunt het laden van dit soort sites versnellen door de weergave van afbeeldingen uit te schakelen (anders kan het minuten duren voordat een site met veel afbeeldingen is geladen). Het laadproces van afbeeldingen wordt rechts boven in het touchscreen getoond door twee getallen die zijn gescheiden door een schuine streep, bijvoorbeeld 25/50. Zolang de pagina nog aan het laden is, beweegt het icoontje rechts boven in het touchscreen (dat eruitziet als DS-schermen).