Hoe kan ik zien welke bestanden op een SD-kaart zijn opgeslagen?
Je kunt de Nintendo DSi niet gebruiken om de bestanden op je SD-kaart te beheren, en je kunt op je Nintendo DSi ook geen bestanden bekijken die door dit systeem niet worden ondersteund. Om de bestanden op je SD-kaart te bekijken en te beheren moet je een computer gebruiken.