Wekker
Je kunt de Nintendo DSi ook als wekker gebruiken. Houd er rekening mee dat je de Nintendo DSi niet meer voor andere dingen kunt gebruiken zolang de wekker is ingesteld.
Om de wekker uit te zetten of te annuleren, moet je het touchscreen aanraken of op een andere knop dan de L-knop of R-knop drukken.