Kan ik Nintendo DSiWare overdragen naar een Nintendo 3DS-systeem?
Klik hier om te zien hoe je je Nintendo DSi Shop-content kunt overdragen naar een Nintendo 3DS-systeem. Houd er rekening mee dat je na verloop van tijd geen content meer kunt overdragen. Binnenkort zullen we hier meer informatie over geven.