Nintendo DSi & Nintendo DSi XL-handleiding en extra documenten
Op deze pagina vind je de Nintendo DSi & Nintendo DSi XL-handleiding en extra documenten met betrekking tot het gebruik van de hardware en software van Nintendo. Deze documenten worden in .pdf (Adobe Acrobat)-formaat aangeboden.