Microfoon reageert niet
1. Controleer eerst of het gebruikte spel de microfoon van de Nintendo DSi wel ondersteunt.
Als het gebruikte spel een functie bevat waarmee je de microfooninstellingen kunt aanpassen, moet je deze functie gebruiken om de gevoeligheid van de microfoon aan te passen. Je kunt meer informatie over de betreffende opties lezen in de handleiding van het spel.
Als de microfoon bij alle spellen niet goed werkt, moet de Nintendo DSi naar ons worden opgestuurd, zodat wij deze kunnen repareren of vervangen.