Hoe kan ik nieuwe spelstanden openen? (Nintendo Labo Toy-Con 04: VR-pakket)
De Nintendo Labo Toy-Con 04: VR-pakketsoftware heeft verschillende spelstanden en activiteiten om te ontdekken.