Waar kan ik aanvullende Nintendo Labo-pakketten of -onderdelen aanschaffen?
Wist je dat het mogelijk is om Toy-Con-accessoires te repareren? KLIK HIER voor meer informatie.
Voor andere Europese landen kun je HIER KLIKKEN om contact op te nemen met je lokale klantenservice.