Het wijzigen van je Nintendo Network ID-wachtwoordinstellingen
Hier wordt stap voor stap uitgelegd hoe je voor je Nintendo Network ID een nieuw wachtwoord kunt instellen of de wachtwoordinstellingen kunt wijzigen.