Nintendo Network ID op de Wii U
Raak het gebruikerspictogram aan in de linkerbovenhoek van het Wii U-menu. De Nintendo Network ID van de gebruiker wordt in oranje getoond, onder het Mii-personage en de bijnaam van de gebruiker.
Als de achtergrond van het Mii-personage grijs is, beschikt dit gebruikersaccount niet over een geregistreerde Nintendo Network ID. Gebruikersaccounts met een geregistreerde Nintendo Network ID beschikken over een Mii-personage met een blauwe of oranje achtergrond.
Lees voor een volledige uitleg onze Instructies: een Nintendo Network ID registreren op de Wii U.
Ik heb een Wii U en verschillende Nintendo 3DS-systemen. Kan ik dezelfde Nintendo Network ID op al die systemen gebruiken?
Een Nintendo Network ID kan op slechts één Wii U- en één Nintendo 3DS-systeem worden gebruikt. Het is niet mogelijk om dezelfde Nintendo Network ID te gebruiken op verschillende Nintendo 3DS-systemen.
Je kunt verschillende gebruikersaccounts aanmaken op de Wii U, elk met een eigen Nintendo Network ID. Zo kan iedereen beschikken over een eigen Nintendo Network ID, dat op de Wii U en Nintendo 3DS kan worden gebruikt.