De Nintendo Sound Clock: Alarmo heeft geen stroom
Instructies voor wanneer de Nintendo Sound Clock: Alarmo een leeg scherm toont en niet aan of uit gaat wanneer de wekker afgaat.
Let op: Alarmo moet permanent van stroom worden voorzien om te werken. Alarmo is voorzien van een knopbatterij die bedoeld is om instellingen op te slaan als het apparaat tijdelijk geen stroom krijgt, maar deze voorziet de wekker verder niet van stroom.
Wacht 20 seconden en steek de stekker opnieuw in het stopcontact.
6. Probeer een andere voeding en kabel. Je kunt een Nintendo Switch-voeding gebruiken met Alarmo.
Als Alarmo nog steeds niet aangaat, zal je wekker moeten worden gerepareerd. Stuur de wekker op inclusief de kabel en voeding, zodat die kunnen worden getest.