51 Worldwide Games: Local Multiplayer Guest Edition – overzicht
51 Worldwide Games: Local Multiplayer Guest Edition is gratis aanvullende software waarmee je elke multiplayergame kunt spelen uit 51 Worldwide Games als je lokaal verbinding maakt met iemand die de volledige game heeft. 51 Worldwide Games: Local Multiplayer Guest Edition bevat ook vier games die je zelf of met vrienden kunt proberen: Four-in-a-Row, Dominoes, President en racebaan.