Aftersaleskosten voor Frankrijk
Lees de informatie in dit artikel om meer te weten te komen over de aftersalesprijzen voor Frankrijk.
Nadat je product is gecontroleerd door onze reparatiedienst en als het mankement niet wordt gedekt door de juridische garantie of fabrieksgarantie van Nintendo - omdat er geen aankoopbewijs is, het product te oud is of het mankement niet wordt gedekt door de garantie - ontvang je per e-mail een reparatie-aanbod.