Omdat de opgeslagen gegevens op de server afwijken van de opgeslagen gegevens op het systeem, moet je beslissen welke opgeslagen gegevens je wilt behouden.
Je kunt ofwel handmatig een back-up van je voortgang maken op het systeem en zo de online-back-up overschrijven, ofwel de online-back-up downloaden en de opgeslagen gegevens op je systeem overschrijven.
Als je na het maken van een back-up van je opgeslagen gegevens op het ene systeem, van plan bent op een ander systeem te spelen, is het aan te bevelen om de meest recente back-up in de opslagcloud te downloaden voordat je op het tweede systeem speelt.