De SSID en SSID-uitzendinstelling van een router vinden
Stapsgewijze instructie voor het vinden van de SSID- en uitzendinstellingen van je router.
Je kunt de SSID meestal vinden door de optie voor ''Basis'' instellingen te selecteren en vervolgens ''Instellingen voor Draadloos Netwerk''. De SSID is misschien ''Draadloos Netwerk Naam'' genoemd.
Je kunt de Netwerknaam (SSID) meestal vinden door het tabblad ''Draadloos'' te selecteren en vervolgens ''Basis Instellingen voor Draadloos Netwerk'' te selecteren.