De banden op de kart bevestigen of verwijderen (Mario Kart Live: Home Circuit)
In dit artikel wordt uitgelegd hoe je de banden van de Mario Kart Live: Home Circuit-kart op de juiste manier kunt verwijderen of bevestigen.