De kart verbinden met een Nintendo Switch-systeem (Mario Kart Live: Home Circuit)
In dit artikel wordt uitgelegd hoe je de Mario Kart Live: Home Circuit-kart kunt koppelen en verbinden met een Nintendo Switch-systeem.
1. Start de game op je Nintendo Switch-systeem en ga door naar het scherm waar wordt uitgelegd hoe je de kart aanzet.
Druk kort op de startknop op de kart.
3. Als het rode remlampje en het blauwe aan/uit-lampje op de kart beginnen te knipperen, richt je de kartcamera op het scherm van het systeem (of op het tv-scherm als je in de tv-stijl speelt) om de QR-code te registreren.
Als de kart al is gekoppeld aan je Nintendo Switch-systeem, kun je de game gewoon opstarten op je systeem en vervolgens kort op de startknop op de kart drukken.