Downloadcode is verloren gegaan of ontbreekt
De informatie in dit artikel kan van pas komen als een downloadcode voor software kwijt is of ontbreekt.
Neem contact op met de uitgever van de game als de downloadcode ontbreekt in de verpakking. De website of contactgegevens van de uitgever staan meestal op de verpakking van de game.