Klik hier om contact met ons op te nemen als het probleem zich vaak blijft voordoen.
Start je systeem opnieuw op door de POWER-knop drie seconden ingedrukt te houden en kies daarna OPNIEUW OPSTARTEN / UITZETTEN > OPNIEUW OPSTARTEN.
Klik hier om contact met ons op te nemen als het probleem zich vaak blijft voordoen.