Foutcode: 2-ALZTA-0005 (inclusief codes 8807, 999 of 992)
De informatie in dit artikel kan van pas komen als je Pokémon HOME niet kunt openen op je Nintendo Switch en je de foutcodes 2-ALZTA-0005, 8807, 992 of 999 ontvangt.