Foutcode: 2110-1000 tot 2110-1999
Je kunt je Nintendo Switch niet verbinden met een netwerk en je ontvangt een foutcode tussen 2110-1000 en 2110-1999.
Beide uiteinden van de ethernetkabel zouden volledig in de ethernetpoorten op de LAN-adapter of houder en de router/het modem moeten passen. Als een van de uiteinden van de kabel niet blijft zitten, moet je mogelijk een andere ethernetkabel gebruiken.