Je kunt je Nintendo Switch-systeem niet verbinden met een kabelnetwerk en je krijgt foutcode 2110-2091 te zien.
Beide uiteinden van de ethernetkabel moeten stevig in de ethernetpoorten in de ingebouwde LAN-poort of LAN-adapter en de router/modem zitten. Als een van de uiteinden niet goed blijft zitten, moet je misschien een andere ethernetkabel gebruiken.
Als je nog steeds geen verbinding kunt maken, kan dit duiden op een probleem met de netwerkomgeving of netwerkapparaten die je gebruikt.
Als je modem en router afzonderlijke apparaten zijn, kun je proberen de ethernetkabel direct aan te sluiten op je modem. Als je verbinding kunt maken met het internet, betekent dat mogelijk dat er een probleem is met de router. In dat geval zou je een andere router kunnen gebruiken om te zien of dat het probleem verhelpt.