Het lukt niet om een vriendschapsverzoek te sturen of ontvangen, en je ontvangt de foutcode 2121-2101.
Deze fout geeft aan dat er waarschijnlijk een tijdelijke storing is met betrekking tot de vriendendienst op de Nintendo Switch.