Het lukt niet om een download te voltooien op je Nintendo Switch-systeem en krijgt de foutcode 2137-8006 te zien.
Als je hulp nodig hebt met het instellen van het Nintendo Switch-systeem, neem dan contact met ons op voor ondersteuning door hier te klikken.