Foutcode: 2160-8006, 2160-8007
Je kunt geen verbindingstest voltooien en je krijgt de foutcode 2160-8006 of 2160-8007.
Houd de POWER-knop drie seconden ingedrukt, kies daarna OPNIEUW OPSTARTEN / UITZETTEN en vervolgens OPNIEUW OPSTARTEN. - Reset je thuisnetwerk.