Als je deze foutcode ontvangt, is er mogelijk sprake van een compatibiliteitsprobleem met het netwerk dat je probeert te gebruiken.
Als de foutcode herhaaldelijk wordt weergegeven, kun je proberen om een ander netwerk te gebruiken.