Je kunt het matchmaking-proces niet voltooien of verliest verbinding met een online game en ontvangt foutcode 2618-0006.
Deze foutcode kan betekenen dat je verbinding is verlopen vanwege een trage internetverbinding of een zwak draadloos signaal.