Het lukt niet om een screenshot te uploaden naar Twitter en je ontvangt foutcode 2801-7002.
Deze foutcode geeft aan dat er mogelijk een tijdelijk probleem is met de dienst waardoor je geen afbeeldingen kunt uploaden naar Twitter. Als je deze foutcode ontvangt, wacht dan even en probeer het later opnieuw.