Het lukt niet om een foto te uploaden naar Facebook en je krijgt de foutcode 2801-7199.
Selecteer je gebruiker in het HOME-menu en ga naar GEBRUIKERSINSTELLINGEN. Kies INSTELLINGEN VOOR HET POSTEN OP SOCIALE MEDIA onder Album. Kies KOPPELEN naast het Facebook-pictogram. Volg de aanwijzingen om de koppeling te bevestigen en voltooien, en zorg dat je de juiste opties selecteert om het mogelijk te maken om te posten vanaf je Nintendo Switch-systeem.
Als het probleem aanhoudt, controleer dan de instellingen van je Facebook-account om ervoor te zorgen dat je het posten van afbeeldingen op je account vanaf je Nintendo Switch-systeem niet hebt geblokkeerd.
Als je hebt uitgesloten dat je Facebook-instellingen het posten vanaf je Nintendo Switch-systeem blokkeren, kan het zijn dat er slechts een tijdelijk probleem is met de dienst. Wacht even en probeer het later opnieuw.