Deze fout geeft meestal aan dat de downloadcode verkeerd is ingevoerd.
Zorg ervoor dat je de volledige downloadcode juist invoert. Als bepaalde tekens lastig te lezen zijn, probeer dan vergelijkbare tekens in te voeren. (Een 8 kan bijvoorbeeld lijken op een 3, een 5 kan lijken op een 2 etc.)