Volg deze stappen
Als de fout zich blijft voordoen wanneer je PayPal gebruikt, neem dan contact op met de PayPal-klantenservice voor ondersteuning. Geef de foutcode en het servicenummer die samen met de foutmelding worden weergegeven, aan de klantenservice door.