Het lukt niet om een aanbieding of downloadcode in te wisselen via de officiële Nintendo-website en je ontvangt de foutcode 9001-0040.
Deze foutcode geeft aan dat de aanbieding of downloadcode die je hebt ingevoerd al gebruikt is.