Foutmelding: “De verbinding is instabiel” (Splatoon 2)
De verbinding wordt verbroken terwijl je met anderen speelt en je ontvangt de foutmelding “De verbinding is instabiel.”
Je kunt het systeem opnieuw opstarten door de POWER-knop drie seconden lang ingedrukt te houden. Kies daarna OPNIEUW OPSTARTEN / UITZETTEN en vervolgens OPNIEUW OPSTARTEN. - Reset je thuisnetwerk.