Gamecard zit vast in de gamecard-opening
Er zit een gamecard vast in de gamecard-opening van het Nintendo Switch-systeem en deze kan niet worden verwijderd.
Als de gamecard vastzit in de gamecard-opening en niet verwijderd kan worden, moet het systeem gerepareerd worden.