Games Op Proef - Veelgestelde vragen
Nee. Met Games Op Proef-evenementen kun je de volledige game downloaden en spelen, maar slechts voor een bepaalde tijd.
Je hebt een internetverbinding nodig om Games Op Proef-software te downloaden en om de software voor de eerste keer te openen nadat je je Nintendo Switch-systeem opnieuw hebt opgestart. Nadat je Games Op Proef-software hebt opgestart, heb je alleen een internetverbinding nodig om online te spelen of andere online functies van de game te gebruiken.
Je kunt je resterende speeltijd voor Games Op Proef-software zien op het gamepictogram in het HOME-menu.
Ja, als de game online gespeeld kan worden. Met Games Op Proef-evenementen kun je de volledige game ervaren, inclusief eventuele online functies.
Ja. Je kunt beschikbare DLC voor de game kopen en gebruiken tijdens het Games Op Proef-evenement. DLC kan niet afzonderlijk van de basisgame gespeeld worden; als het Games Op Proef-evenement afloopt, kun je de DLC niet meer gebruiken tenzij je de game koopt.
Ja. Je opgeslagen gegevens voor Games Op Proef-software worden niet gewist als een proefperiode afloopt, dus je kunt gewoon verder spelen als je de game koopt.
Na de proefperiode kan de software niet meer gespeeld worden. Je kunt de Games Op Proef-software dan wissen of archiveren. Je kunt de game ook kopen en verder spelen met de opgeslagen gegevens van de proefperiode.