Algemeen onderhoud van handheldsystemen
De informatie in dit artikel is een leidraad voor basisreiniging en helpt je draagbare systemen te beschermen voor langdurig gebruik.
Hoewel draagbare systemen ontworpen zijn voor duurzaamheid, zijn het nog altijd complexe elektronische apparaten. Daarom is het van belang dat ze met zorg worden behandeld.
De herlaadbare lithium-ion-accu's die in de meeste nieuwe draagbare apparaten zitten, zijn zeer kwetsbaar voor vocht. Als de batterij in contact komt met vloeistoffen, raakt deze permanent beschadigd.