Gamecards invoeren en verwijderen
Je kunt op de Nintendo Switch alleen gamecards gebruiken die gemaakt zijn voor Nintendo Switch-systemen. Het systeem is niet compatibel met gamecards die voor andere systemen zijn ontwikkeld.
Haal een gamecard alleen uit het systeem wanneer het HOME-menu is geopend of het systeem uit staat. Als je software hebt onderbroken, sluit deze dan eerst af voordat je de gamecard voor de software uit het systeem haalt.