Overzicht van je album
Gebruik de opnameknop op de linker-Joy-Con om in ondersteunde software schermafbeeldingen of video’s van je gameplay te maken.
De schermafbeeldingen en video’s worden opgeslagen in je album. Dat album vind je terug in het HOME-menu. Vanuit het album kun je schermafbeeldingen en tekst delen op Facebook.