Overzicht van de speelstijlen
Je moet het Nintendo Switch-systeem in de Nintendo Switch-houder plaatsen om in de tv-stijl te spelen. Het beeld wordt in deze stijl weergegeven op je televisie.
Je moet de Joy-Con-controllers losmaken van het systeem om ze in de tv-stijl te kunnen gebruiken. Je kunt in deze stijl zowel singleplayer- als multiplayergames spelen.
Je moet het Nintendo Switch-systeem uit de houder halen en op een vlakke ondergrond plaatsen om in de tafelstijl te spelen. Het beeld wordt weergegeven op het systeem zelf.
In de handheldstijl houd je het Nintendo Switch-systeem vast terwijl de Joy-Con-controllers aan het systeem zijn vastgemaakt.
Je kunt in deze stijl singleplayergames spelen op één systeem, of lokale multiplayergames spelen door meerdere systemen te gebruiken.