Gegevens overzetten tussen microSD-kaarten om te gebruiken op het Nintendo Switch-systeem
Je kunt als volgt gegevens overzetten van de ene microSD-kaart naar een andere om te gebruiken op het Nintendo Switch-systeem.
In een andere omgeving dan Windows (bijvoorbeeld Mac) wordt mogelijk niet de volledige inhoud van de microSD-kaart correct gekopieerd.
Neem de oorspronkelijke microSD-kaart uit het Nintendo Switch-systeem.
2. Plaats de microSD-kaart met de Nintendo Switch-gegevens in de microSD-kaartlezer/-schrijver.
Selecteer de gegevens en sleep ze naar het bureaublad.
5. Werp de eerste microSD-kaart uit en plaats vervolgens de tweede microSD-kaart in de opening of lezer/schrijver.
Gebruik Windows Explorer om weer naar de microSD-kaart te gaan.
7. Sleep de gegevens van het bureaublad naar de nieuwe microSD-kaart en plaats vervolgens de nieuwe microSD-kaart in het Nintendo Switch-systeem.