Het ouderlijk toezicht gebruiken op Nintendo-systemen
Het ouderlijk toezicht is makkelijk in te stellen en wordt beveiligd met een viercijferige pincode. Mocht je je pincode ooit vergeten, neem dan contact op met onze klantenservice.