Het touchscreen reageert niet
1. Schakel het Nintendo Switch-systeem uit en verwijder eventuele beschermfolie.
Zet het systeem aan en voer de touchscreentest uit.
Reageert het touchscreen nog steeds niet, dan moet het systeem worden gerepareerd.