Hoe een Fortnite V-Bucks-kaart in te wisselen
In dit artikel lees je hoe je een V-Bucks-kaart inwisselt voor Fortnite voor Nintendo Switch.
Als je je V-Bucks-kaart niet kunt inwisselen na het volgen van deze stappen, bekijk dan de ondersteuningsinformatie van Epic Games voor verdere hulp.