Hoe je de verbinding kan verbeteren en latentie kan verminderen in cloudversies van games
De informatie in dit artikel kan voor een stabiele verbinding zorgen zodat je cloudversies van games kunt spelen.
Als het nog steeds niet lukt om een cloudversie van een game te spelen, neem dan contact op met de uitgever van de game voor meer hulp.