Hoe kan ik een aankoopbewijs aanleveren?
Lees voordat je je systeem verstuurt voor reparatie zorgvuldig de richtlijnen voor verpakken (PDF, 198 kB) om er zeker van te zijn dat je systeem veilig aankomt. In de richtlijnen staan ook instructies voor het aanleveren van een aankoopbewijs.
Let op: Als de fout niet het gevolg is van een defect in de fabricage van het product, wordt de reparatie niet gedekt door de garantie. Voordat er kosten in rekening worden gebracht, wordt je eerst op de hoogte gebracht.
Als je vergeten bent om een aankoopbewijs mee te sturen toen je het apparaat voor reparatie verstuurde, verstuur dit dan later via ons contactformulier.
Houd er rekening mee dat de reparatie mogelijk niet valt onder de juridische garantie of de fabrieksgarantie van Nintendo, afhankelijk van de vastgestelde schade of mankement. In dit geval ontvang je een kostenraming per e-mail.
BELANGRIJK: Als de garantieperiode van de fabrikant is verlopen of als het probleem niet wordt gedekt voor de garantie van de fabrikant, ontvang je daarover een e-mail voordat het reparatiecentrum actie onderneemt.