Hoe kan ik een reparatiekostenraming betalen of afwijzen?
1. Om voor je reparatie te betalen, of te verzoeken dat je artikel(en) ongerepareerd worden geretourneerd, klik je hier en vul je je reparatie-ordernummer in om toegang te krijgen tot je reparatiegegevens.
2. Als de huidige status van je reparatie op 'Cost Estimation Created' (kostenraming aangemaakt) staat, kun je op het !-pictogram klikken om de kostenraming te bekijken, de reparatie te betalen, of te verzoeken dat het artikel wordt teruggestuurd zonder reparatie.
4. Als je je kostenraming hebt bekeken, kun je een keuze maken voor 'Accept Cost Estimation' (kostenraming accepteren), waarna je doorgaat naar de betaling; of 'Reject Cost Estimation' (kostenraming weigeren) om de artikel(en) terug te laten sturen zonder reparatie.
Je ontvangt een e-mail met de kostenraming en een link. Klik op de link om alle informatie over je aanvraag te zien.
Je kunt voor de reparatie betalen met een betalingsmethode die is opgeslagen in je Nintendo-account (bijvoorbeeld PayPal), of je kunt betalen via creditcard of directe bankoverschrijving.
Betalingsvorm: contante betaling van het benodigde bedrag aan de koerier die het door de reparatiedienst verstuurde pakket bezorgt. Neem voor meer informatie hier contact op met onze klantenservice.
Voor deze landen is geen informatie beschikbaar. Neem hier contact met ons op over dit onderwerp.