Ik kan de Joy-Con-controller niet losmaken van het Nintendo Switch-systeem
De Joy-Con-controller zit vast aan de zijrails van het Nintendo Switch-systeem en kan niet worden losgemaakt.
Als de Joy-Con-controllers niet kunnen worden logemaakt van het Nintendo Switch-systeem, moeten de desbetreffende Joy-Con-controller en het systeem worden gerepareerd.