Dit artikel kan je helpen wanneer er geen automatische back-ups worden gemaakt van opgeslagen gegevens op je Nintendo Switch-systeem en de volgende foutmelding naast een softwaretitel in het opslagcloudmenu verschijnt: 'Er is een fout opgetreden'.
Voorafgaand aan een Nintendo Switch-systeemupdate die op 6 april 2021 is verschenen, kon het maken van automatische back-ups van opgeslagen gegevens soms ophouden als gevolg van een fout. Als dit probleem zich bij je softwaretitels voordoet, zijn er bepaalde stappen noodzakelijk om ervoor te zorgen dat het automatisch maken van back-ups verdergaat. Nadat je je systeem hebt bijgewerkt naar versie 12.0.0 of nieuwer, kun je de onderstaande stappen volgen om te controleren of de fout bij softwaretitels optreedt en vervolgens het probleem op te lossen.