Informatie over reparatieprijzen (Spanje en Portugal)
Lees de informatie in dit artikel om meer te weten te komen over de reparatieprijzen voor Spanje en Portugal.
Nadat we je product hebben onderzocht, bevestigen we de totale kosten voor reparatie of vervanging. In sommige gevallen wordt de reparatie gedekt door de garantie van Nintendo. Let op: als je de reparatie-evaluatie en diagnose van onze technici niet wilt accepteren en weigert te betalen voor de geleverde kostenraming, wordt de reparatie niet verwerkt en ontvang je het product terug zoals het is. Houd er rekening mee dat dit proces administratiekosten met zich meebrengt.