De beenband omdoen
In dit artikel wordt uitgelegd hoe je de Joy-Con-controller in de beenband stopt voor gebruik met Ring Fit Adventure of Nintendo Switch Sports op de Nintendo Switch.
Belangrijk: De beenband is ontworpen voor gebruik met de games Ring Fit Adventure en Nintendo Switch Sports. Dit accessoire wordt niet door andere games en software ondersteund.